Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Η Μυστική Πύλη

Είμαι η Βίκυ.

Η δημιουργός της Μυστικής Πύλης.

«Μυστική», όπως τα μυστικά που κράταγα από φίλους και γνωστούς όταν ξεκινούσα το δύσκολο ταξίδι της Υπογονιμότητας μαζί με το σύζυγό μου. Μυστικά γιατί το πρώτο αίσθημα της ντροπής που με επισκέφθηκε, άργησε πολύ να φύγει γιατί αυτό το ταξίδι σε μαθαίνει πολλά πράγματα για τον εαυτό σου που ίσως σε άλλη περίπτωση να μην μάθαινα ποτέ.

Ντροπή γιατί επίθετα όπως «ανήμπορη», «ανίκανη», «προβληματική», «στείρα», «άτεκνη» ήταν όσα τριγυρνούσαν κάθε μέρα στο μυαλό μου μα φοβόμουν να τα ακούσω από άλλους.
Γιατί μερικές φορές η αλήθεια δεν πονάει όταν δεν διατυπώνεται από χείλη αγαπημένα. 


«Πύλη» γιατί χρειάζεσαι δύναμη ψυχής για να ανοίξεις κάτι που κυριολεκτικά δεν υπάρχει.

 Οι πόρτες ανοίγουν με μεγαλύτερη ευκολία, μα μια Πύλη, θέλει δύναμη ψυχής να σε βάλει να στέκεσαι και να ξεγυμνώνεις την ψυχή σου, να καταθέτεις τους φόβους σου απέναντι σε άτομα του περιβάλλοντός σου αλλά και σε ξένους. Να ανοίγεσαι για να μοιραστείς τους προβληματισμούς σου, τις αμφιβολίες σου, να καταθέτεις ουσιαστικά όλες τις άμυνες σου και να εύχεσαι αυτό που θα λάβεις από όσους σε ακούσουν να είναι μόνο αγάπη. Μια αγάπη πέρα από συγγενικούς δεσμούς ή γνωριμίες , μια αγάπη που θα σε βοηθήσει να δυναμώσεις και να παλέψεις για το όνειρο που σε σένα έλαχε να πραγματοποιηθεί με έναν πιο δύσκολο τρόπο. 

Δημιούργησα λοιπόν την Μυστική μου Πύλη, για να δηλώσω το παρόν μου σε άλλες Βίκες σαν εμένα. Σαν τη Βάσω. Την Αθηνά. Την Ζωή. Τον Βαγγέλη. Να τους πω πως δεν είναι μόνοι. Είμαστε πολλοί έστω κι αν είμαστε σκόρπιοι. 


Είμαι εδώ, στη Μυστική Πύλη γιατί θέλω να έρθεις κι εσύ εδώ, απέναντι που είμαι κι εγώ, στο όνειρο της Μητρότητας. Επειδή τα κατάφερα δεν σημαίνει πως δεν θυμάμαι. Δεν σημαίνει πως δεν καταλαβαίνω. Δεν σημαίνει πως έχασα την ικανότητα να σε νοιώθω. 


Στέκομαι εδώ μετά από τόσα χρόνια που πέρασαν από τη γέννηση των διδύμων επειδή ξέρω και θέλω να δώσω αυτό που δεν είχα εγώ: έναν ώμο για να κλάψεις, ένα χώρο για να ξαποστάσεις, μια ιστορία που θα σου δείξει ότι όλα αυτά δε τα περνάς μόνο εσύ- κυρίως όμως γιατί πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις όπως εγώ, όπως τόσες άλλες και αφού άντεξα εγώ μπορείς και εσύ! Όλες οι κινήσεις που κάνω εδώ και χρόνια και θα συνεχίσω να κάνω... θα έχουν στόχο τα παραπάνω!


Το mitrotita.gr- Μυστική Πύλη είναι χορηγός επικοινωνίας στην πρώτη δράση του
ΥποΓονιμότητα : Μιλάμε Ανοιχτά την Κυριακή 10/5 στην Αθήνα με στόχο να βοθήσει όλα τα Υπογονιμα ζευγάρια να μιλήσουν για τους φόβους, τις ανησυχιες ,τους προβληματισμούς τους!
Γιατι η σιωπή δεν είναι λύση.....Δεν ειναι επιλογή!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: