Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Φυσική Σύλληψη VS Εξωσωματικής

 Είναι απίστευτο τι κακίες ακούς από γυναίκες που έμειναν έγκυος φυσιολογικά.

Δεν φτάνει που κάποιες από αυτές έχουν εγκληματική αγνοία απέναντι στα όσα περνά μια Υπογόνιμη, έχουν και άποψη.

Ορίστε τι έχω ακούσει.




 
1)Γιατί δεν προσπαθείτε φυσιολογικά; 
 (μα πως δεν το σκεφτήκαμε; )
2)Που πάτε να μπλέξετε;
3)Δεν πειράζει αν δεν πετύχει… θα το ξανακάνει 
(αυτό λέχθηκε ενώ περιμέναμε τα αποτελέσματα μετά την διαδικασία της εμβρυομεταφοράς).
4) Και το κορυφαίο σχόλιο
Επειδή ο άντρας μου είχε αφήσει έγκυο  την πρώην του, η πεθερά μου θεώρησε σκόπιμο μόλις τους ενημερώσαμε να μου πει:
« Ήμουν σίγουρη ότι δεν έφταιγε ο Μανώλης αφού είχε αφήσει γυναίκα έγκυο».
Και έλαβε  την εξής απάντηση από μένα:
«Και που ξέρεις ότι ήταν δικό του;  Μόνο η μάνα ξέρει.»
Το βούλωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: